Боярська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 здійснює свою діяльність на підставі Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», з урахуванням вимог Концепції профільного навчання у старшій школі, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, власного Статуту, забезпечує одержання учнями загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів.
Згідно зі Статутом заклад освіти має таку структуру: загальноосвітня школа I- III ступеня.
Мова навчання - українська.
Кількість учнів – 387
Кількість класів - 22
Враховуючи потреби учнів, побажання батьків, фахову підготовку педагогічних кадрів, матеріальну базу кабінетів, у старшій школі введено біолого-екологічний профіль.
Школа працює за п’ятиденним навчальним тижнем. Навчальний процес організований в дві зміни.
Початок занять о 8 годині 30 хвилин.
Тривалість уроку 45 хвилин
Структура навчального року:
Навчальний рік розпочинається 1 вересня святом - Днем знань;
- навчальні заняття організовуються за семестровою системою:
Впродовж навчального року для учнів проводяться канікули:
- осінні - з 29 жовтня по 2 листопада 2018 року,
- зимові - з 28 грудня 2018 року по 14 січня 2019 року,
- весняні - з 25 березня по 29 березня 2019 року.
Індивідуальне навчання дітей, які потребують соціальної допомоги та реабілітації, здійснюється за індивідуальними планами, які розробляються школою на основі «Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах».
Повноцінність загальної середньої освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної частини навчального плану.
Для учнів 1-11-х класів передбачені додаткові години за рахунок варіативної частини для індивідуальних та групових консультацій.
Професійну підготовку учні 10 класу проходять в профільному біолого-екологічному класі; учні 11 класу одержують на базі Боярського НВК.
Освітній процес базується на принципах науковості, гуманізму, демократичності, безперервності та ступневості навчання.
В кінцевому результаті, освітня робота в школі спрямована на високі результати, на підвищення якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості.