• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Звернення громадян

Нормативно-правові акти, що регламентує роботу зі зверненнями громадян в навчальному закладі

  1. Закон України «Про звернення громадян», 1996.
  2. Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
  3. Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 №158 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008».
  4. Інструкція з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, 2002.
  5. Розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 19.02.2008 № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008»
  6. Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».
  7. Наказ від 04.01.2016 року № 4 "Про стан та організацію роботи зі зверненнями громадян та організаційно-правові заходи права та доступності до публічної інформації"

8. Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858

9. Закон України Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції»

Кiлькiсть переглядiв: 59