Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Звернення громадян
Нормативно-правові акти, що регламентує роботу зі зверненнями громадян в навчальному закладі
- Закон України «Про звернення громадян», 1996.
- Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 №158 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008».
- Інструкція з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, 2002.
- Розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 19.02.2008 № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».
- Наказ від 04.01.2016 року № 4 "Про стан та організацію роботи зі зверненнями громадян та організаційно-правові заходи права та доступності до публічної інформації"
Закон України «Про звернення громадян», 1996
Указ Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»
Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 №158 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008»
Наказ управління освіти, молоді та спорту від 13.01.2014 № 11 "Про організацію роботи із зверненнями громадян"
Кiлькiсть переглядiв: 647